Med pålogging på tilsette sine brukarar får dei tilgang til Microsoft 365 og disponerer lagring på eit heimeområde på server til Giske kommune for lagring av personlege dokument, samt eit fellesområde som kan bli delt med kollegaer.
Microsoft Office 365 består av:
Outlook:
E-post, kalender, adressebok. Brukerane kan sende og motta e-post, leggje inn avtalar i kalender og slå opp i adresseboka som inneheld alle Giske kommune sine tilsette.
Tildelte brukarar har tilgang til Websak via fokusmodul i Outlook.
OneDrive:
Man kan velje å lagre personlege jobbdokument i OneDrive (Giske kommune). Den tilsette er dokumenteigar og bestemmer over tilgang, vidare kan den tilsette dele dokument både internt og eksternt med lenkedeling. Intern deling skjer berre dersom det er behov for det for å kunne løyse arbeidsoppgåver.
SharePoint:
Lagring av felles dokument (t.eks. avdeling, prosjekt) som kan bli delt internt og eksternt. Dokument kan bli lest, redigert og delt.
Teams:
Gir tilgang til nettmøter med lyd, bilde, skjermdeling og opptak. Webinarer med inntil 10.000 deltakarar. Samtaleområder i kanaler for ei gruppe personar (t.eks. avdeling, prosjekt).
Word, Excel, PowerPoint:
Dokumentbehandling og presentasjon.
Man kan bruke PC, mobil, nettbrett for å logge seg på Microsoft Office 365. Man kan laste ned alle programmer på mobil og nettbrett. Man kan også logge seg på webløsning via nettleser.
Alle brukarar blir registrert i Giske kommune sin AD (Active Directory). Drift/IT i Giske kommune har til einkvar tid oversikt over dei tilgangar som brukarane er tildelt. Giske kommune ivaretar sikker pålogging ved bruk av 2-faktor pålogging.
For tilgang til Giske kommune sine system når tilsette er utanfor kommunalt nett, loggar dei på via VPN. VPN er sikra ved bruk av 2-faktor pålogging.