Ni positive knytt til lokal bedrift

Totalt ni personar som er knytt til bedrifta Subsea 7 på Vigra har testa positivt.

Det pågår framleis smittesporing og det er heller ikkje kome svar på alle testane.

Kommuneoverlege Anne-Line Sommerdalen seier at dei vil få betre oversikt over situasjonen i løpet av mandag og tirsdag.

Kommunikasjonssjef i Subsea 7, Jan Roger Moksnes, har gitt denne kommentaren i høve smitteutbrotet:

«Subsea 7 kan bekrefte positive Covid tester på ni av våre ansatte ved vår base på Vigra. De ansatte med smitte er plassert i isolasjon og nærkontakter er satt i karantene. Smittesporing pågår. Basen er midlertidig stengt og bedriften har iverksatt testing av alle ansatte. Vi er i tett dialog med kommuneoverlegene i Ålesund og Giske, og vi jobber i tråd med våre godkjente prosedyrer for å håndtere situasjonen. Vårt hovedanliggende er å ivareta våre ansatte. Vi jobber tett på situasjonen og tar alle forholdsregler for å redusere risikoen for eksponering, i tråd med nasjonale og lokale retningslinjer.»