Feira ukrainsk  nasjonaldag

Laurdag feira den nyetablerte foreininga i Giske kommune  - FORENING for UKRAINSK KREATIVITET og IDENTITET (FUKI) – den ukrainske nasjonaldagen. Arrangementet fann stad i lokalet til Giske Frivilligsentral på Valderøya med meir enn 60 frammøtte.

Nyvalt styreleiar Galyna K. Blindheim  presenterte målsetning til foreininga -FUKI - som er; integrasjon av nyankomne flyktningar i samfunnet, utvide samarbeid mellom lokalbefolkning og den ukrainske minoriteten, samtidig å bidra positivt for å skape ein god og trygg arena for kommunikasjon for alle, uavhengig av bakgrunn, nasjonalitet eller alder.

FUKI inviterte alle, både for å presentere seg sjølv og sitt land - Ukraina.

• I dag har alle ukrainerar som bur i utlandet blitt ambassadørar til sitt heimland. Det er viktig å vise til alle kvifor vi kjempar så hardt for å beskytte ukrainsk språk, kultur og tradisjonar for å bevare vårt eige land, seier Galyna K. Blindheim.

FUKI jobbar med å tilby gratis kurs og trening for alle aldergrupper. Det er planlagt 10 temadagar per år. Neste temadag – Ukrainsk poesidag -  er planlagt til siste laurdag i september. For meir informasjon kontakt Facebooksida – Ukrainsk kreativitet og identitet.

Ordførar i Giske kommune, Harry Valderhaug deltok med tale og informerte om støtte til FUKI frå kommunen. FUKI hadde laga ein  minikonsert og arrangert matbord med tradisjonelle matrettar.

Bilde nr. 3: Ragnar Johansen (frå voksenopplæringa/ Prosjektleiar for etablering av integreringsprosjektet), Galyna K Blindheim (styreleiar FUKI) og Harry Valderhaug (ordførar i Giske kommune).