Helsesjukepleiar

Helsejsukepleiarane på skolen er Sofie Hansen Rønning og Yvonne Ytterland Magnussen. Dei har grupper med forskjellege tema, nokre faste etter klassetrinn, andre etter behov, dei har også eine-samtalar med barn samt vaksiner.

Helsesjukepleiar er ein ny tittel på det som før heitte helsesøster. Men jobben og kompetansen er den samme. Helsesjukepleiarar er sjukepleiarar med vidareutdanning innan helsefremjande og førebyggande arbeid for barn, unge og familiar.

På Vigra skule tilbyr dei ulike vaksinasjonar og andre helseundersøkingar, og dei tilbyr samtalar på indviduell basis eller i små grupper. I gruppesamanheng tilbyr dei mellom anna:

PIS-gruppe som er ei meistringsgruppe for barn der foreldra ikkje bur saman.

COS-P rettleiing til foreldre.

BAPP-gruppe som er ei meistringsgruppe for barn der ein av foreldra har psykiske vanskar eller rusrelaterte vanskar.

I tillegg underviser dei i klassene om ulike helsefaglege tema.

Helsesjukepleiar treffast også på helsestasjonen.

Kontaktinfo:

Sofie Hansen Rønning har hovudansvar for 1.-3. klasse.

Tilstades måndag og enkelte tysdagar.

e-post: sofie.hansen.ronning@giske.kommune.no

Tlf:  90857820/ 90092663

Yvonne Ytterland Magnussen har hovudansvar for 4.-7. klasse.

Til stades tysdag og torsdag.

E-post: yvonne.ytterland.magnussen@giske.kommune.no

Tlf: 90 83 60 87