Giske kommune avvikler fasttelefonene.

Giske kommune har kvitta seg med dei siste fasttelefonene i kommunen. Samtidig blir fastlinjene sagt opp innen få dagar.

Det betyr at dei fleste fastnummer vil derfor ikkje lenger fungere og vil bli erstatta av mobilnummer.
 Dette er gjort for å tilpasse oss ein meir moderne arbeidssituasjon og samtidig gir det innsparinger i telefonutgiftene. Sentralbordet vil fortsatt ha eit av få fastnummer i Giske kommune og vil framleis være 70 18 80 00.

Dersom du ringer et fastnummer som ikkje lenger er i bruk så kan du få opplyst nytt nummer dersom du ringer til sentralbordet.
Alternativt kan du leite opp den du vil ringe til her på heimesida eller bestille eit telefonmøte på bookingsida til kommunen her.

Giske kommune skal gjere det vi kan for at denne overgangen går så problemfritt som mogleg.